Du otrevliga lilla varelse .... må fan ta dig

I dag är det två veckor sedan

Aldrig har varit så nära att slå

Du din otrevliga lilla varelse
Hur vågar du lägga hand på min dotter???

Var inte meningen
sikta på någon annan

Sicken förbannat dålig ursäkt

Står man och svingar en whiskey flaska
hotar folk med den o sen när man kastar den
ops, var inte meningen??? va???

Du krossa min dotters näsa
inte bara skada den

Du KROSSADE den
Näsväggen lossna helt o hållet
Näsbenet smattrades i småbitar
Fick sys uppe på näsan

Var inte du som led
Var inte du som inte kunde andas
Var inte du som blödde konstant ur näsan i fyra dygn

Skadade hennes tänder gjorde du oxå
Flisor åkte av
Hon kan inte tugga, för det gör ont

Vänster sida av ansiktet är fortfarande rejält svullen
Vänster sida av ansiktet är delvist förlamat

Hon kan inte snyta sig eller peta sig i näsan på flera månader
Vi vet ej hur många operationer hon behöver göra får att få näsan återställd

Men va bryr du dig om det?
Du RÅKADE bara

Men, så gör dom ofta i film o då får de bara näsblod

Kan hända ... men funkar ej så i verkligheten

Innan detta hände, kallade du dig för hennes vän
Har ej hört ett ljud ifrån dig

Inte ens ett litet sms, med orden förlåt

Du kan ge dig på att vi ska sätta dit dig

Och när polisen hade tagit dig och du satt där i häktet och glodde
Fick vi reda på att det var ej första gången du misshandlat någon

Då borde de ej släppa ut dig igen

5 misshandels fall som gått till rätten och du blivit fälld för och ett antal andra som ej kunnat styrkts

Du har förbrukat din frihet, pojke lilla
hoppas du flyttar långt härifrån
du får det ej lätt med mig i hasorna

Du hemska otrevliga varelse som kallar dig man .......... tvi vale

Kommentarer
Postat av: nanne

Fan va du skriver bra!!! Man kan riktigt ta på o känna din vrede o din sorg. Jag hoppas verkligen att han får allt skit han förtjänar och att din dotter blir helt återställd även om det bara blir till det yttre. Den inre skadan får hon väl tyvärr lära sig att leva med. Men det vet både du o jag!!! Man fixar det oxå. All min kärlek till dig o familj. Puss

2009-03-15 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0