Fågelbajs

Vaknade i morse
glad som en lärka

Tittade ut
Det som var på balkongfönstret
Har definitivt ej kommit ur häcken på en lärka

Jösses asså
Måste ha varit en mås på anabola

Kan tänka mig att den måsen måste ha kännt sig som han i dum dummare

jaja ... nu överger vi skitsnacket ;)

Vad har hänt på sistone då?

Absolut ingenting

Har suttit hemma och häckat som en annan blåmes

Tyckte jag var kanon i torsdags
Allt kändes bra
Gick ner och handla, blev nog lite för tungt
Skulle dammsuga stora rummet
Blev hela lägenheten
Det bidde för mycket det med, så klart

Katten pinka på golvet
torka som en galning
in på dass efter hink och fyllde på vatten
ut med det och satte det på golvet

Då small det till

Inget ryggskott denne gången, men bra nära
Hela kroppen värkte

Oj, va jag beklagar mig förresten :D

Hade tänkt mig att ta mig ut idag
Handla lite kanske
Fast inte efter jag vaknat

Har legat konstigt
Så nu värker lårbensmuskeln igen
Gör ont att sitta

Och vad gör man?
jo, man sätter sig vid datorn och spelar

Smart som en gås är man

Naaaaaj ... nu slutar vi gnälla
Dax att fylla på kaffet

Fridens liljor gott folk
och
Krama varandra i trafiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0