Om lite av varje

Jahaa ... så var det dax igen

Har inte skrivet på ett tag ... igen ... *suck*

Jag är inte bra på detta .. får försöka skärpa mig

Vad har hänt sen sist?

jo, pägens satellitbox gick sönder
Ringde Viasat .. de sa att garantin gått ut o att vi fick skaffa en ny

teckna 24 mån till ... vart bara nån månad sen sist, så det rör sig om 2 månader till

Fick den nya boxen

Samma fel

Vi kom snart fram till att det inte var boxen det var fel på utan fördelardosan som sitter framme vid huvudet
Men nu har vi en ny ... till

Har kommit fram till en slutsats, vad det gäller livet: Jag begriper ingenting ....

Är alla födda med nån infödd radar, så om någon säger att de mår dåligt, så mår de dåligast?
Eller det är bara inom min familj?
Kvittar om folk dör i cancer, för de är dåligast .... oj oj, va dåliga dom är .... Sen kvittar det hur många sjukdomar en annan människa har, för det har dom med

Tycker det känns lite olustigt det där
Och så blir de sura om man inte tycker synd om dom?? Enligt dom sjäva har de ju varit döende var o varannan vecka
Man kan inte bara tycka synd om dom hur många gånger som helst ,,,, eller?

Fridens liljor gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0