En dikt av klass? Nej, men otroligt kass!

Dagarna kommer och dagarna går
Jag vill berätta om så mycket
Ibland det bara stilla står
Inget av värde att skriva i stycket

Man tänker och tänker, hjärnan blir bränd
O Herre Gud! Varför står det bara still?
Sen kommer en tanke, från Himlen sänd?
Nä, jag tror från hin onde, det kom bara makrill,

Och vad kan man om makrill skriva
Förutom att det är en fisk och god att äta?
Nej, jag tar denna dikten och genom fönstret jag hiva
Där flög skitet, den var så kass, att den började fräta







Gud var en stor profet
Han diktade medans han sket

Ära vare gud i höjden
Denna har jag gjort i slöjden





OBS!
För er som inte förstod
Den första har jag skrivet
Det märks på den dåliga kvaliteten
De två andra är bara höjdpunkter

Fridens liljor gott folk


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack så mycket....den ser faktiskt lite ut som kom o hjälp mig att dö hahahahaha! Ha en bra dag!

2008-09-04 @ 10:05:52
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för inlägget... det är verkligen så... Du fick mig till att tänka! Måste plugga..

Men vaaad??? =)



Kram

2008-09-04 @ 11:20:08
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0