Så kan det gå, när inte haspen är på

Jösses .... Sicken tid det skall ta ... att bli bra menar jag

Nu har jag gett upp .... gått nära 2 veckor o smärtan i ryggen ger sig inte ..
Jag har börjat droga ner mig ... Förhoppningsvis kan muskler och nerver nu ta och
slappna av ... Hade i alla fall tur ... Fick inget ryggskott denne gången ... men, har ont
i häcken och kramp i benet, så kan ju inte sitta på en stol för länge

Saknar att sitta här o skriva .... eller att gå in på Onlinebandit.se och köra tourer
Eller att spela
Och nu, tar det ett par dagar till, för jag kommer att bli illamående, sen rent purrig i huvudet
så jag kommer inte att vara människa igen förräns jag lägger av med morfinet

Men, förhoppningsvis, kommer jag ut i slutändan, och kan sitta på ändan :D
Jösses, va rolig jag är .... hehe  ......... not

ja, här hemma har det ju inte hänt så himmla mycket, myggorna har hittat mig
så, nu har väl sommaren börjat .... fick problem med ett av myggsticken, det gick hål
och jag fick en infektion i såret .... varför inte? Har ju inga andra problem så .. :-)

Pågarna jobbar ....... not........ de blåser och regnar för mycket, så de kan inte lägga tak
kul att ha dom hemma lite
med betoning på lite .......... mycket lite ......... hehe

Jaha, nä, dax o för en omgång nya piller ...... om jag de närmaste dagarna skriver här och det
inte går att förstå, tänk på att jag är nerdrogad .... har märkt att jag tycker oftast det är hur normalt som helst
tills jag slutar pillerna och läser vad man skrivet, och undrar vad man egentligen mena .... kan bli hur kul som helst

Fridens liljor sötnosar

Kommentarer
Postat av: Ronja

bäss saknar blyerts ju.. nu får du bli frisk i ryggen.. saknar dej massor <3 ja tar bort d onda...

2008-06-24 @ 14:46:34
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0