Tjo hopp i lingonskogen

Jösses va duktig jag är på att blogga då? *asg*

Värsta är att jag har hur mycket som helst att säga egentligen.
Men så är det det här med att få tummen/tummarna ur häcken :D

Jaha ... ja, jag har fått en ny box ... Vart ju fel på den, prexis som jag sade
Men, näää, vet inte hur många gånger man skulle testa det ... o sen skulle
man testa det .. Hur dum tror dom man är egentligen?

Fast det är klart, jag är kvinna .... I min hjärna skall det väl ändå inte finnas nån tillstymmelse
till tekniskt kunnande ...

Kom o tänka på en väninna jag har ... Hon fick ett sånt därade datorpaket genom jobbet.
Hon var duktig och fick satt ihop kablarna rätt, läste instruktions boken duktigt.
Men, hon hade aldrig suttit vid en dator ... Stod i boken hon skulle trycka på on/off knappen och
det gjorde hon. Sen skulle hon ut o surfa, men visste inte hur. Så hon ringde supporten och sa att
hon inte kunde komma ut på nätet.

Så dom bad henne att klicka på ikonen, den här datorn.
Var är den? frågade hon
Den ligger uppe till vänster på ditt skrivbord
Meeen, jag har inget skrivbord? Jag sitter vid köksbordet ...

Ja, just det .... Samma visa var gång man ringer supporten. För att jag är kvinna
så anser dom att man inget kan ... De behandlar en, som om man var, som min väninna
Kul, kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0