Nu tog livet slut .... nästan

Vaknar .... Går och pinkar .... Allt känns som vanligt .... ÄN så länge

Går in i vardagsrummet

Slår mig ner på soffan

Häller upp pillerna i näven .... Tar lite dricka .... Sväljer skitet

Bytar kanal på tv:n så man kan se OS

Och då ....... PANG .... tog livet nästan slut

Den förbannade sattelitmottagaren DOG
Den stendö ....

Voine, voine .... Vad ska man nu göra? Inga tv kanaler längre ....
Ringde in på Viasat .... Satt en snorkig kille, jahaa, sa han .... vilka knappar lyser på framsidan?
Jag bara: Meeen, den är död .... Ja, säger killen, men lyser nåt på framsidan?
Kunde inte låta bli, utan sa: -Om din hamster dör ... Tittar du den på framsidan för att se om nåt lyser???
Min box är död .... stendöd .... no blinking lights eller så ....
-Har du testat och sett så att det inte bara är strömsladden som trillat ut ... kommer nästa dumma fråga
Ja, om boxen dör, kollar man väl så att det är ström fram till den .... eller???

Jaha ... säger då den snorkige killen .... Gör en anteckning så får någon ringa upp dig .... Tack o hej

MEEEEN jag då?? Inga kanaler ....... vill jag skrika ......... vad ska jag göra? Slita håret? Dansa naken? Titta på den tomma tv-skärmen och låtsas att Sverige vinner guld i alla grenar??? Weeeeee heja Sverige .....

Suck
Där tog livet slut ..... nästan
Kanalerna i alla fall

Tur att man har tvilling abonnemang ,,,,, Synd bara att det är sonen som har den andra boxen ... Och han sover ... En stund till i alla fall ..... mohahhaahaaa .... sen tror jag han har sett det sista på sin tv de närmsta dagarna ... hehehehe
Vette 17 hur man kopplar den till vår tv ... men, men ... man kan ju alltid glo på hans :D han har ju en ny fin hd-tv --

Tror jag ska campa på hans soffa di närmste dagarna .....

Fridens liljor godingar

Kommentarer
Postat av: Ronja

danska naken d tror jag på faltiskt :0) <3

2008-08-15 @ 12:44:08
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0